Τα φρούτα αποτελούν την πιο υγιεινή επιλογή σνακ. Δεν ικανοποιούν μόνο τις υπογλυκαιμίες σας, αλλά σας παρέχουν και φυτικές ίνες, οι οποίες είναι απαραίτητες για την υγεία του εντέρου σας. Αντί να φάτε τα φρούτα όπως είναι, μπορείτε να φτιάξετε διάφορα σνακ με αυτά. Ορίστε μερικές ιδέες για υγιεινά σνακ με φρούτα

Μπουκιές Γιαουρτιού με Παγωμένα Φρούτα

fruit snack

via

Τοποθετήστε κούπες σιλικόνης σε μια φόρμα για μάφιν. Γεμίστε με γιαούρτι σκέτο ή με γεύση, μέχρι τα δύο-τρίτα. Κόψτε σε κομμάτια φρέσκα φρούτα της αρεσκείας σας, όπως ακτινίδιο ή μια μίξη μούρων. Γεμίστε τους κύβους φρούτων με κούπες γεμάτες γιαούρτι. Παγώστε για 3 με 4 ώρες μέχρι να σφίξουν. Μπορείτε επίσης να φτιάξετε γιαούρτι με γεύση, ανακατεύοντας μούρα με στραγγιστό ή απλό γιαούρτι. 

Παγωμένα Σταφύλια

frozen grapes healthy snack

via

Εάν παγώσετε τα σταφύλια σας, θα δείτε πόσο διαφορετικά μπορούν να γίνουν. Τα σταφύλια είναι πολύ πιο νόστιμα όταν είναι παγωμένα. Μπορείτε έτσι να ικανοποιήσετε τη λιγούρα σας για γρανίτα, χωρίς να καταναλώνετε ζάχαρη. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να παγώσετε φράουλες ή σμέουρα. Ή να παγώσετε ένα μείγμα σταφυλιών και επιλεγμένων μούρων.

Σπιτικά Υγιεινά Ρολά Φρούτων

Healthy Fruit Roll-ups

12

Τα ρουλά φρούτων, γνωστά και ως φρουτώδη δέρματα, αποτελούν αγαπημένο σνακ για παιδιά. Τα σπιτικά ρολά φρούτων έχουν πολύ μικρότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και καθόλου συντηρητικά. Η μέθοδος είναι πολύ απλή. Βάλτε μια κούπα κομμένα παχύρευστα φρούτα και μια κουταλιά της σούπας μέλι σε ένα μπλέντερ. Μπορείτε να βάλετε φράουλες, μάνγκο ή ακτινίδια. Απλώστε τα πολτοποιημένα φρούτα σε ένα σιλικονένιο ταψί ψησίματος. Ρυθμίστε τον φούρνο σας στη χαμηλότερη δυνατή θερμοκρασία και ψήστε μέχρι ο πολτός να στεγνώσει.

Μπάλες Μύρτιλου με Καρύδα

Healthy Fruit Roll-ups

via

Χρησιμοποιήστε 1 κούπα από σπιτική μαρμελάδα μύρτιλου χωρίς ζάχαρη, 1 και ¼ κούπες αλευριού καρύδας, ¼ της κούπας σιρόπι σφενδάμου, ¼ άγλυκου γάλατος αμυγδάλου, και ¼ κουταλιάς του γλυκού αλάτι. Φτιάξτε μπάλες από αυτό το μείγμα. Έπειτα κυλίστε τις σε τριμμένη καρύδα. Αυτές οι ενεργειακές μπουκιές είναι τέλειες για πρωϊνό ή για σνακ μετά τη γυμναστική. Αντί να χρησιμοποιήσετε μαρμελάδα, μπορείτε να μαγειρέψετε μύρτιλα και να τα χρησιμοποιήσετε απ’ ευθείας, εάν δεν σκοπεύετε να διατηρήσετε αυτές τις ενεργειακές μπουκιές για πολύ.

Σουβλάκια από Μύρτιλο, Καρπούζι, και Φέτα

healthy fruit snacks

via 12

Κόψτε καρπούζι σε κύβους. Κόψτε επίσης φέτα σε κύβους. Βάλτε τους σε σουβλάκια. Εάν τα φτιάχνετε για παιδιά, τότε κόψτε μπουκιές καρπουζιού σε σχήμα αστεριού με μια φόρμα κοψίματος μπισκότων. Προσθέστε μέχρι από πάνω. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επίσης μπανάνες αντί για φέτα.

Μια Υγιεινή Πίτσα Φρούτων

via

Κόψτε μια στρογγυλή φέτα καρπούζι. Επικαλύψτε με μια στρώση άπαχου στραγγιστού γιαουρτιού. Προσθέστε από πάνω φρούτα όπως φράουλες, μύρτιλα, σμέουρα, και λίγα φύλλα φρέσκου δυόσμου.