Η βρώμη είναι γεμάτη με πολλά θρεπτικά στοιχεία όπως βιταμίνες, ασβέστιο, σίδηρο και άλλα ιχνοστοιχεία. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα σας, καθώς προσφέρει ενέργεια για μέσα στη μέρα και σας κάνει να νιώθετε χορτασμένοι για περισσότερο χρόνο, βοηθώντας έτσι στην απώλεια βάρους. Ορίστε, λοιπόν, μερικές εύκολες και υγιεινές συνταγές με βρώμη:

1. Ψημένη Βρώμη με Μύρτιλα και Μπανάνα σε 3 Λεπτά

oatmeal recipe
Image via: kimscravings
Αυτή η συνταγή είναι τέλεια για τα πρωινά που βαριέστε ή βιάζεστε για να φύγετε για τη δουλειά. Ανακατέψτε ½ κούπα κομμένης βρώμης, ένα αυγό, ½ γάλα αμυγδάλου, 1/3 λιωμένης μπανάνας, μια πρέζα κανέλλα, 2 κουταλιές του γλυκού σιρόπι σφενδάμου και 1/3 κούπα φρέσκα μύρτιλλα σε μια κούπα κατάλληλη για φούρνο μικροκυμάτων. Βάλτε το μείγμα στον φούρνο μικροκυμάτων για 2-3 λεπτά και το πρωινό σας θα είναι έτοιμο.

2. Smoothie με Μπανάνα και Βρώμη

oatmeal recipe
Image via: runningwithspoons
Ανακατέψτε ½ κούπα γιαούρτι, 1 ώριμη μπανάνα, ¼ της κούπας γάλα αμυγδάλου, 1/3 κομμένη βρώμη, 1 κουταλιά της σούπας σπόρους τσία, ½ κουταλιά βανίλια, μια πρέζα αλάτι και 1 κουταλιά της σούπας μέλι σε ένα μπλέντερ και φτιάξτε το smoothie.

3. Μπάρες Βρώμης με Φυστικοβούτυρο

oatmeal recipe
Image via: healthy-liv
Για να φτιάξετε αυτή τη συνταγή θα χρειαστείτε 1 κούπα φυσικό φυστικοβούτυρο, ¾ της κούπας καστανή ζάχαρη, 1 ¼ της κούπας αλεσμένη βρώμη, ¼ της κούπας στιγμιαία βρώμη, 1 ½ κουταλιά της γλυκού μπέικιν πάουντερ, ¼ κουταλιά του γλυκού αλάτι, ¼ της κούπας γάλα αμυγδάλου και ½ κούπα ημίγλυκα κομματάκια σικολάτας. Απλώστε το φυστικοβούτυρο και την καστανή ζάχαρη. Μετά προσθέστε την αλεσμένη βρώμη, την στιγμιαία βρώμη, το μπέικιν πάουντερ, το αλάτι και το γάλα αμυγδάλου. Στο τέλος προσθέστε κομματάκια σοκολάτας. Απλώστε το μείγμα στη φόρμα με χαρτί και ψήστε στους 180 βαθμούς για περίπου 20 λεπτά. Αυτή η συνταγή είναι για 16 μπάρες.

4. Υγιεινά Μάφινς Βρώμης

oatmeal recipe
Image via: brendid
Για να φτιάξετε αυτά τα μάφινς θα χρειαστείτε 2 ½ κούπες old fashioned βρώμη, 3 μεγάλες ώριμες μπανάνες, 2 μεγάλα αυγά, 1/3 της κούπας μέλι, ¾ της κούπας γάλα, 2 κουταλιές του γλυκού βανίλια, 2 κουταλιές του γλυκού μπέικιν πάουντερ, ½ κουταλιά του γλυκού μαγειρική σόδα, ½ κουταλιά του γλυκού αλάτι και 1 κουταλιά του γλυκού κανέλλα. Πρώτα ψήστε τη βρώμη στον φούρνο στους 160 βαθμούς κελσίου. Αλέστε τη βρώμη και ανακατέψτε την με όλα τα άλλα υλικά. Τοποθετήστε το μείγμα σε μια λαδωμένη φόρμα για μάφινς και ψήστε στους 180 βαθμούς κελσίου για περίπου 20 λεπτά.

5. Υγιεινές Βάφλες Βρώμης

oatmeal recipe
Image via: tasteofhome
Αντικαταστήστε της βάφλες λευκού αλευριού που είναι γεμάτες υδατάνθρακες με αυτές τις υγιεινές βάφλες βρώμης. Φτιάξτε ένα μείγμα από αλεύρι για όλες τις χρήσεις, στιγμιαία βρώμη, μπέικιν πάουντερ, κανέλλα, αλάτι, αυγά, γάλα πλήρες, λιωμένο βούτυρο και καστανή ζάχαρη. Χύστε αυτό το μείγμα σε μια βουτυρωμένη βαφλιέρα και γαρνίρετε τις βάφλες με γιαούρτι και φρούτα.

6. Βρώμη με Μάνγκο, Μπανάνα και Αμύγδαλο

oatmeal recipe
Image via: amydgorin
Ανακατέψτε βρώμη με γάλα αμυγδάλου, γιαούρτι, κανέλλα και μοσχοκάρυδο σε ένα γυάλινο βαζάκι. Γαρνίρετε με κομμένα μάνγκο, μπανάνες και θραύσματα αμυγδάλου.

7. Μαλακά Μπισκότα Μπανάνας από Βρώμη

oatmeal recipe
Image via: lifeloveandsugar
Ανακατέψτε αλατισμένο βούτυρο, καστανή ζάχαρη, βανίλια, λιωμένες μπανάνες, αλεύρι για όλες τις χρήσεις, κανέλλα, μαγειρική σόδα, κορν φλάουρ και old fashioned βρώμη για να φτιάξετε την ζύμη των μπισκότων. Ψήστε στους 180 βαθμούς κελσίου για 10-12 λεπτά.

8. Ψημένη Βρώμη με Μήλο και Κανέλλα

oatmeal recipe
Image via: natalieshealth
Αυτή η συνταγή μπορεί να ικανοποιήσει τη λιγούρα σας για μηλόπιτα με ένα πολύ πιο υγιεινό τρόπο. Θα πρέπει να ανακατέψετε κομμένη βρώμη, αλάτι, μπέικιν πάουντερ, κανέλλα, γάλα με χαμηλά λιπαρά, σιρόπι σφενδάμου, ένα αυγό, λάδι καρύδας, κομμένα μήλα, καρύδια, γκότζι μπέρι και σπόρου κάνναβης σε ένα μπολ και μετά να τα βάλετε σε μια λαδωμένη φόρμα ψησίματος. Ψήστε στο φούρνο για περίπου 30-40 λεπτά. Σερβίρετε με φρέσκα φρούτα και μέλι.

9. Τηγανίτες Βρώμης με Μπανάνα στο Μπλέντερ

oatmeal recipe
Image via: whatmollymade
Αυτή η συνταγή απαιτεί κομμένη βρώμη,, γάλα βανίλιας αμυγδάλου, ώριμες μπανάνες, μέλι, αυγά, αλάτι, κανέλλα, βανίλια, μπέικιν πάουντερ και λάδι καρύδας. Βάλτε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και φτιάξτε τηγανίτες με το μείγμα. Σερβίρετε με σιρόπι σφενδάμου, αμύγδαλα και κομμένες μπανάνες.

10. Αλμυρό Μπολ Βρώμης

oatmeal recipe
Image via: wellandgood
Μπορείτε επίσης να φτιάξετε συνταγές βρώμης με αλμυρά υλικά. Μια πρόταση είναι να μαγειρέψετε βρώμη στο 80 τοις εκατό. Μετά μαγειρέψτε σε πολύ δυνατή φωτιά λαχανικά με μόλις μια κουταλιά της σούπας λάδι καρύδας ή ελαιόλαδο και προσθέτε βρώμη. Βάλτε τη σε μπολ σερβιρίσματος και γαρνίρετε με ποσέ ή ψητά αυγά μαζί με ένα αβοκάντο κομμένο σε φέτες.