Η καλή διατροφή δεν βοηθά μόνο στη διατήρηση του ιδανικού βάρους, αλλά βελτιώνει και τη διάθεσή σας. Με μια καλύτερη διάθεση, θα μπορείτε να αντιμετωπίσετε ευκολότερα την καραντίνα. Ενδέχεται να μην έχετε πολλά λαχανικά και φρούτα στο σπίτι σας αυτές τις ημέρες. Γι΄ αυτό και σκεφτήκαμε να μοιραστούμε μαζί σας ορισμένες συνταγές με ελάχιστα υλικά. Ορίστε λοιπόν ορισμένες συνταγές με πέντε ή και λιγότερα υλικά.

Φαχίτας με Ψητό Κοτόπουλο
five ingredient recipes

@camillestyles

Κόψτε σε λωρίδες κοτόπουλο χωρίς κόκκαλα. Προσθέστε καρυκεύματα για τάκος στις λωρίδες. Έπειτα κόψτε κρεμμύδια και πιπεριές σε λωρίδες. Βάλτε όλα τα υλικά σε ένα ταψί ψησίματος. Ψήστε στους 190°C για 20-25 λεπτά. Όταν το κοτόπουλο ροδίσει, θα είναι έτοιμο. Μπορείτε να προσθέσετε τυρί ή να σερβίρετε με τορτίγιες και σάλτσα. Εάν δεν έχετε καρυκεύματα για τάκος, χρησιμοποιήστε σάλτσα σόγιας, αλάτι, και πιπέρι, για να δώσετε γεύση στο κοτόπουλο.

Κετογενικό “Σούσι” με Μπέικον, Μαρούλι και Ντομάτα

keto sushi

@hip2keto

“Πλέξτε” λωρίδες μπέικον σε ένα ταψί ψησίματος όπως στη φωτογραφία. Ψήστε στο φούρνο μέχρι να γίνουν τραγανές. Αλείψτε με μια λεπτή στρώση μαγιονέζας το μπέικον. Έπειτα, ψιλοκόψτε ντομάτες, αβοκάντο και μαρούλι. Τοποθετήστε τα πάνω στη μαγιονέζα. Τυλίξτε το μπέικον όπως θα τυλίγατε ένα σούσι. Κόψτε σε μικρότερα κομμάτια. Μπορείτε να δοκιμάσετε κι άλλα λαχανικά σε αυτό το τυλιχτό. Δοκιμάστε να προσθέσετε ένα μείγμα πιπεριών, τυριού και πατάτας.

Πατάτες με Βούτυρο και Σκόρδο

five ingredient recipe

@delish

Φτιάξτε ένα μείγμα με λιωμένο βούτυρο, ελαιόλαδο, και σκόρδο σε ένα μπολ. Πάρτε πατάτες και χαράξτε τις, χωρίς όμως να τις κόψετε τελείως. Αλείψτε τις με το μείγμα βουτύρου. Προσθέστε αλάτι και πιπέρι. Ψήστε στο φούρνο στους 190°C για 20 λεπτά. Προσθέστε τριμμένο τυρί και ψήστε για άλλα 20 λεπτά. Όταν οι φέτες πατάτας είναι τραγανές, βγάλτε τις από το φούρνο. Φάτε τις με ξινόκρεμα, εάν το προτιμάτε.

Αυγόκουπες Πέντε Υλικών

five ingredient egg muffins

@hungryhobby

Χτυπήστε έξι αυγά με μισή κούπα τυρί τσένταρ. Προσθέστε αλάτι και πιπέρι. Προσθέστε ψιλοκομμένο μαγειρεμένο μπρόκολο σε μια φόρμα για μάφινς. Χύστε το μείγμα αυγών σε κάθε “κούπα” μέχρι να γεμίσετε τα δύο-τρίτα. Ψήστε στους 190°C για περίπου 15 λεπτά. Μπορείτε να δοκιμάσετε να προσθέσετε περισσότερα λαχανικά, επίσης, όπως πιπεριές, κρεμμύδια και ντομάτες. Προσθέστε κομμάτια από αλλαντικά ή μπέικον για πιο έντονη γεύση.

Υγιεινά Μπισκότα Τριών Υλικών

5 ingredient recipes

@hungryhealthyhappy

Λιώστε 3 μεγάλες ώριμες μπανάνες σε ένα μπολ. Έπειτα προσθέστε περίπου 300 γραμμάρια βρώμης ταχείας παρασκευής. Προσθέστε ¼ της κούπας κομμάτια σοκολάτας. Μπορείτε να αντικαταστήσετε τα κομμάτια σοκολάτας με σταφίδες ή αποξηραμένα μούρα. Ανακατέψτε τα υλικά και φτιάξτε μια μαλακή ζύμη. Φτιάξτε μικρές μπάλες ζύμης και τοποθετήστε τις στο ταψί ψησίματος. Ψήστε στο φούρνο στους 200°C για 12-15 λεπτά. Τοποθετήστε τα σε ένα αεροστεγές βάζο και απολαύστε τα με γάλα.