Share this

Το «Υγιεινό» έχει γίνει αυτός ο ασαφής, αυθαίρετος όρος που τον πετούν σχεδόν σε κάθε είδος τροφίμου που οι παραγωγοί τροφίμων μπορούν να τη γλιτώνουν. Ακόμα κι αν υπάρχουν 10 αρνητικά στοιχεία σε ένα συγκεκριμένο τρόφιμο, αν έχει ένα θετικό στοιχείο μπορεί να χαρακτηρισθεί ως υγιές. Για παράδειγμα, πολλοί παραγωγοί τροφίμων, ιδίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, εκμεταλλεύονται αυτόν τον όρο και τον χρησιμοποιούν σε μία μπάρα γκρανόλα ή δημητριακών, παρά το γεγονός πως κατά κανόνα έχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και τεχνητών συστατικών, και θα της δώσουν το χαρακτηρισμό υγιεινή λόγω των πρόσθετων συμπληρωματικών ινών. Υπάρχουν πάρα πολλά παραδείγματα τροφίμων για να επιλέξετε, τα οποία πραγματικά σας κάνουν κακό, αλλά εδώ είναι 10 που πρέπει να προσέχετε όταν ψωνίζετε:

1. Ψημένο κοτόπουλο.

Μπορεί να σκέφτεστε «μα πόσο βολικό. Δεν χρειάζεται να μαγειρέψω το δικό μου κοτόπουλο απόψε για δείπνο «. Ωστόσο, να έχετε κατά νου ότι το καφέ κρέας του κοτόπουλου είναι συχνά πλούσιο σε κορεσμένα λίπη, και αποφύγετε να φάτε το δέρμα που είναι απίστευτα λιπαρό και παχυντικό.

2. Εμπορικές σάλτσες για σαλάτες.

Αν η γιαγιά σας σας σέρβιρε σαλάτα με λίγο λάδι και ξύδι, και ίσως λίγο φρέσκο χυμό λεμονιού ακολουθούμενο από λίγο αλάτι, έπραττε σωστά! Συνεχίστε με τη βασική σάλτσα σαλάτας, αντί να την αγοράζετε από την αγορά. Πολλές εμπορικές σάλτσες σαλάτας είναι φορτωμένες με χημικά και τεχνητές γεύσεις.

3. Χυμός φρούτων

Ο χυμός φρούτων είναι γενικά κακός για σας, ακόμα κι αν είναι κατασκευασμένος από πραγματικούς χυμούς φρούτων. Ο λόγος είναι ότι στέλνει το επίπεδο γλυκόζης στο αίμα σας στα ύψη, και στη συνέχεια καταρρέει. Εάν δεν χρησιμοποιήσετε την ενέργεια από τη ζάχαρη αμέσως, θα αποθηκευτεί ως λίπος, επειδή απορροφάται πολύ γρήγορα.

4. Ολικής αλέσεως.

Ενώ συχνά βρίσκεται υπό συζήτηση, η αύξηση της Κοιλιοκάκης και των προβλημάτων των εντέρων σε γενικές γραμμές έχουν σταθερή άνοδο από το 1920, που συμπίπτει με τη χρονική στιγμή που οι Ηνωμένες Πολιτείες και άλλες Ευρωπαϊκές χώρες άρχισαν να χρησιμοποιούν τροποποιημένους σπόρους και σιτάρι, που είναι εξίσου ανθυγιεινά με το άσπρο ψωμί.

5. Μαργαρίνη.

Μείνετε στο βούτυρο … Στο βούτυρο έχει δοθεί μια κακή φήμη με τα χρόνια, λόγω των κορεσμένων λιπαρών του. Το κορεσμένο λίπος είναι εντάξει αν καταναλώνεται με μέτρο. Ωστόσο, η μαργαρίνη έχει trans λιπαρά και είναι το αποτέλεσμα των τεχνητών χημικών που χρησιμοποιούνται για να την κάνουν εύγευστη. Είναι ψεύτικο τρόφιμο που μεταμφιέζεται σε πραγματικό τρόφιμο.

6. Αθλητικό ποτό

Και πάλι, επιστρέφουμε στην ιδέα πίσω από τους χυμούς με τους τόνους ζάχαρης και καθόλου ίνες για να αντιμετωπίσουμε τη γρήγορη αφομοίωσή τους. Τα αθλητικά ποτά μπορεί να είναι χρήσιμα για όσους ασχολούνται με τη σωματική δραστηριότητα, αλλά κατά γενικό κανόνα, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν χρειάζονται πρόσθετη ζάχαρη και άλατα.

7. Σιρόπι αγαύης.

Η αγαύη έχει λανθασμένα ανακηρυχθεί ως υγιεινή, αλλά στην πραγματικότητα έχει πάνω από 70% φρουκτόζη, περισσότερη από σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης.

8. Πρόχειρο φαγητό αυστηρά χορτοφάγων. Σε τελική ανάλυση, το πρόχειρο φαγητό είναι πρόχειρο φαγητό. Απλά επειδή γράφει επάνω «αυστηρά χορτοφαγικό» δεν σημαίνει ότι είναι καλό για σας.

9. Επεξεργασμένα βιολογικά τρόφιμα.

Και πάλι, άλλο ένα «τσιτάτο», όπου οι άνθρωποι υποθέτουν αυτόματα ότι ένα φαγητό είναι καλό γι ‘αυτούς: βιολογικό. Ελέγξτε τα συστατικά πριν βάλετε κάτι μέσα στο σώμα σας. Τα μη επεξεργασμένα τρόφιμα είναι πάντα καλύτερα.

10. Δημητριακά πρωινού.

Είναι πραγματικά κρίμα το πόσο οι διαφημιστές είναι σε θέση να γλιτώνουν δηλητηριάζοντας ουσιαστικά τη νεολαία αυτής της γενιάς. Τα δημητριακά πρωινού είναι συνηθισμένα σε όλες τις ΗΠΑ και την Ευρώπη, αλλά είναι φορτωμένα με πολλά τεχνητά πρόσθετα και γλυκαντικές ουσίες.

Ως γενικός κανόνας, αν θέλετε να είστε υγιείς θα πρέπει να αγοράζετε μη επεξεργασμένα τρόφιμα. Τίποτα σε συσκευασίες με ετικέτες και κείμενα και εικόνες κατασκευασμένα για να σας οδηγήσουν να αγοράσετε το προϊόν μιας εταιρείας. Αντίθετα, αγοράστε από το τμήμα παραγωγής, πηγαίνετε σε ένα κρεοπωλείο, αγοράστε τοπικά προϊόντα και γεμίστε την κοιλιά σας με τα καλύτερα το δυνατόν καύσιμα.

Ας οικοδομήσουμε το σπίτι των ονείρων σας!